|
|
Proem Service Zarządzanie i Administrowanie Nieruchomościami Lidia Bednarska Nieruchomości » Zarządzanie nieruchomościami |
ProeM Service jest firmą, która zajmuje się Zarządzaniem i Administrowaniem Nieruchomościami Wspólnot Mieszkaniowych, Spółdzielni, prywatnych przedsiębiorstw oraz rodzinnych inwestycji. W większości są to nieruchomości ulokowane na terenie Warszawy lecz wciąż dążymy do powiększenia liczby naszych klientów.
ProeM Srvice rozpoczęło swoją działalność w zakresie zarządzania nieruchomościami w 1998 roku. Zatrudniamy specjalistów do spraw zarządzania, administracji oraz księgowości. W 2004 roku firma wdrożyła system zarządzania jakością ISO 9001:2000. Jesteśmy wciąż rozwijającą się firmą, która zarządza powierzchnią ponad 100 000 m2.
Podejście firmy do zarządzania nieruchomościami opiera się na efektywnym uwolnieniu właścicieli nieruchomości od codziennych kłopotów i obowiązków kierowania i zarządzania nieruchomością, a także podnoszeniu jej ekonomicznej wartości.
Jesteśmy przekonani, że zarządca nieruchomości pełni kluczową rolę w przyczynianiu się do powodzenia każdej inwestycji, a także codziennej obsługi administracyjnej a zadaniem zarządców ProeM Service jest spełnienie oczekiwań klientów poprzez zapewnianie najwyższej klasy usług.
Celem naszego zarządzania nieruchomością jest:
- maksymalizacja wartości kapitałowej
- maksymalizacja wpływów gotówkowych
- wypełnianie zobowiązań w imieniu właściciela
- nadzór nad wypełnianiem przez najemców ich zobowiązań wynikających z umów najmu
- zmniejszenie kosztów operacyjnych w budynku
- poszukiwanie wykonawców oraz minimalizacja kosztów remontu
- maksymalizacja wartości czynszu
Jeśli zlecicie nam Państwo zarządzanie nieruchomością, będziemy odpowiedzialnie sprawować swoje obowiązki w zakresie zarządzania Waszą nieruchomością, sporządzania sprawozdań oraz bieżącej administracji budynku na najwyższym poziomie.
Zapraszamy do współpracy! |
Zakres czynności i obowiązków wchodzących w skład zarządzania obiektem:
- uwolnimy Państwa od codziennych kłopotów i obowiązków związanych z Zarządzaniem i funkcjonowaniem obiektu
- postaramy się przewidywać problemy związane z funkcjonowaniem nieruchomości i zarządzaniem
- wpłyniemy na zwiększenie wydajności i oszczędności, które zapewnią mniejsze wydatki dla Właściciela
- poinformujemy ubezpieczycieli nieruchomości o wszystkich sprawach podlegających ubezpieczeniu (sprawdzamy szczegóły odpowiednich polis ubezpieczeniowych,
- informujemy właściciela o wszystkich sytuacjach, gdzie rozszerzenie ubezpieczenia jest konieczne)
- okresowo będziemy wizytowali pomieszczenia wspólne, w celu sprawdzania ich stanu technicznego i informowali Państwa o wszelkich naszych spostrzeżeniach dotyczących niewłaściwego wykorzystania jakiejkolwiek części nieruchomości (włączając w to nieautoryzowane przeróbki, zmiany lub zaniechanie koniecznych napraw itp.)
- oraz doradzimy Państwu odpowiednie rozwiązania
- przeprowadzimy procedurę związaną z remontem obiektu lub inwestycją poczynając od przetargu na wybór wykonawcy, poprzez nadzór nad wykonawstwem do egzekwowania napraw w ramach gwarancji i rękojmi
Czynności administracyjne:
- przygotowanie planu zarządzania
- przygotowanie regulaminu przebywania najemców na terenie
- bieżące codzienne zarządzanie administracyjne
- przechowywanie wszystkich dokumentów dotyczących nieruchomości
- przygotowanie i analizowanie dokumentów dotyczących sprawozdawczości i budżetowania
- kontrola kosztów operacyjnych
- przygotowanie raportów dotyczących kosztów utrzymania budynku
- zlecanie i nadzorowanie prac konserwatorów wykonujących usługi dla budynku
- kooperacja z prawnikami
- asystowanie przy sprawach ubezpieczeniowych
- wykonywanie prac związanych z podatkiem od nieruchomości
negocjacje, zawieranie i nadzór nad realizacją wszelkich umów z dostawcami mediów
- organizacja i nadzór nad pracami służb zabezpieczenia budynku
- okresowe rozliczanie kosztów świadczeń
- przygotowanie zebrań zgodnie z procedurami dla Wspólnoty Mieszkaniowych
Zarządzanie techniczne:
- koordynacja prac konserwatorów i służb technicznych
- nadzór nad działalnością firm wykonujących prace
- techniczne związane z codziennym utrzymaniem budynku
- organizacja napraw, prac odtworzeniowych i konserwacyjnych niezbędnych do utrzymania nieruchomości w stanie nie pogorszonym
- organizowanie wymaganymi przepisami okresowych przeglądów nieruchomości
- przeprowadzanie procedur związanych z realizacją planowanych remontów i inwestycji
- organizowanie i kontrola nad pracami remontowymi i inwestycjami w budynku
- prowadzenie książki obiektu budowlanego
Czynności finansowe:
- kontrola wpłat właścicieli i najemców wynikających z podjętych uchwał lub z podpisanej umowy
- obliczanie kosztów operacyjnych
- obliczanie indeksacji czynszu
- obliczanie i inkasowanie karnych odsetek wynikających z opóźnień w płatnościach ze strony najemców
- kontrola windykacji i bieżących należności
- płatności dokonywane dostawcom mediów i usługodawcom budynku |
zarządzanie nieruchomościami Warszawa, nieruchomości Warszawa, wspólnoty mieszkaniowe Warszawa, zarządzanie Warszawa, administrowanie nieruchomości Warszawa, Warszawa nieruchomości, administrowanie Warszawa, administracje Warszawa, spółdzielnie mieszkaniowe Warszawa, |
|