europejski rejestr firm - strona główna
strona główna dodaj firmę kontakt Zaloguj się Regulamin
Kategorie
Lokalizacja firm
Auto-System Andrzej Chabko
Motoryzacja i transport » Instalacje gazowe
Wszystkie informacje Opis działalności firmy Dane kontaktowe Lokalizacja na mapie
adres: Al. Niepodległości 705 / 707, 81-853 Sopot - Pomorskie
telefon: (58) 555-00-11
telefon: 512-070-928
fax: (58) 550-30-95
http://www.auto-system.com.pl
Opis firmy
Firma AUTO - SYSTEM

- Istniejemy od 1990 roku. Zajmujemy się montażem samochodowych instalacji LPG oraz CNG
- Posiadamy zezwolenia Ministerstwa Infrastruktury do zabudowy w/wym systemów
- Zajmujemy się również montażem autoalarmów i innych zabezpieczeń
- Posiadamy przeszkolony i doświadczony personel oraz specjalistyczne urządzenia diagnostyczne
- Instalacje BRC objęte są 24-mies. gwarancją ogólnopolską, bez limitu kilometrów
- Nasza firma posiada ubezpieczenie w zakresie szkód związanych z montażem samochodowych instalacji gazowych
- Jesteśmy uprawnieni do montażu instalacji w samochodach marki VOLKSWAGEN, bez utraty gwarancji fabrycznej, współpracujemy też z dealerami innych marek
- Poza instalacjami BRC w ofercie są jeż alternatywne pod kątem ceny systemy wyposażone w elektronikę polskiej produkcji.

Wyspecjalizowany sprzęt i oprogramowanie umożliwia nam obsługę wielu różnych typów instalacji, jak np: BRC Junior, Blitz, Just, Sequent, Stag, Agis, Prins, ROMANO Ris, Bigas- Gis, Bingo, Scirocco, Lovato, Elpigaz, KME, Diego, Akme, Eureka, DT Gas, Altis, Gas Tech, Bingo, Landi Renzo, A-mon, Emme Gas, OMVL, V-Tec

Akceptowane formy płatności:
- gotówka
- kredyt za pośrednictwem renomowanych agencji ratalnych przy uproszczonej procedurze
- przedpłata na konto
- przelew dla stałych klientów
Oferta firmy
SEQUENT PLUG & DRIVE – najbardziej rozwinięty system gazu w fazie lotnej przeznaczony do samochodów 3,4,5,6, i 8 cylindrowych z wielopunktowym sekwencyjnym wtryskiem benzyny.
W systemie tym zastosowano reduktor Genius MB, wtryskiwacze BRC, listwę wtryskową Rail, przełącznik Micro, centralę gazową PLUG & DRIVE oraz czujnik ciśnienia i temperatury na listwie Rail. Centrala posiada możliwość odczytywania szeregu ważnych parametrów, takich jak: masa przepływającego powietrza, temperatura powietrza, temperatura płynu chłodzącego, obroty silnika, adaptacja krótko i długoterminowa mapy mieszanki paliwowej. Dzięki tym funkcjom centrala gazowa może bardzo precyzyjnie sterować całym układem i dawkować LPG.
System charakteryzuje się wysokim stopniem zintegrowania sterowania wtryskiem gazu z fabrycznym układem zasilania silnika – jest on montowany w fabrycznie nowych samochodach różnych marek,np: Chevrolet, Citroen, Peugeot.
Plug & Drive spełnia normy emisji spalin EURO IV i V.

System SDI jest systemem sekwencyjnego wtrysku gazu w fazie lotnej przeznaczonym do samochodów 4 cylindrowych wolnossących i turbodoładowanych z bezpośrednim wtryskiem benzyny. Został on opracowany indywidualnie dla danego typu silnika i sterownika benzynowego. Centrala sterująca posiada funkcję emulacji oraz okresowego włączania wtryskiwaczy benzynowych, co zapewnia ich chłodzenie, zabezpieczając przed uszkodzeniem. SDI steruje wszystkimi fazami funkcjonowania silnika począwszy od wolnych obrotów a skończywszy na pracy w skrajnych warunkach, zapewniając maksymalny poziom kompatybilności dla każdego rodzaju paliwa. System ten charakteryzuje się wysoką niezawodnością i prostotą obsługi, gdyz przełączanie z benzyny na gaz następuje samoczynnie po osiagnięciu przez silnik odpowiedniej temperatury pracy.

Sequent 56 - jest najnowszym systemem sekwencyjnego wtrysku gazu w fazie lotnej przeznaczonym do samochodów 5, 6, 8 i 12 cylindrowych w tym też z TURBO doładowaniem. Podobnie jak SQUENT 24 tak i ten system jest alternatywą dla pełnej wersji FLY SEQUENT. W systemie tym zastosowano modyfikacje polegające na wbudowaniu emulatorów i czujników w podstawowe komponenty systemu stanowiące integralną część centrali SEQUENT 56, reduktora GENIUS, oraz listwy RAIL. W listwie RAIL znajduje się czujnik ciśnienia i temperatury pozwalający na mierzenie powyższych wartości z większymi dokładnościami - natychmiastowa interwencja i skorygowanie ilości spalonego gazu. SEQUENT 56 charakteryzuje się bezobsługowością, oraz jest ekonomiczny, ekologiczny i prosty w serwisowaniu.

Sequent - W oparciu o wieloletnie doświadczenie firmy M.T.M. w projektowaniu i w konstruowaniu systemów wtrysku gazowego na gaz płynny i metan powstał nowy sekwencyjny system z wielopunktowym wtryskiem. System ten stanowi szczyt aktualnej technologii w zakresie wtrysków gazowych do zasilania silników z zapłonem sterowanym. System jest wynikiem ogromnego zaangażowania firmy M.T.M . w spełnianie wymogów technologicznych stawianych przez obecne i przyszłe generacje samochodów. Nie tylko wymogów dotyczących poziomu emisji zanieczyszczeń, ale i tych zwracających szczególną uwagę na diagnostykę i integrację z oryginalnym systemem - w myśl obowiązujących przepisów europejskich dotyczących diagnostyki pojazdów (EOBD).
Odpowiedzią firmy M.T.M. na te wymogi jest system oparty na elektronicznych wtryskiwaczach (już testowanych i stosowanych na szeroką skalę przez producentów samochodowych) gwarantujący najlepszą integracje zarówno na poziomie elektronicznym jak i komunikacji, oraz w kontekście mechanicznym i płynno dynamicznym pojazdu.

Sequent 24 - W oparciu o wieloletnie doświadczenie firmy M.T.M. w projektowaniu i w konstruowaniu systemów wtrysku gazowego na gaz płynny i metan powstał nowy sekwencyjny system z wielopunktowym wtryskiem.
System ten stanowi szczyt aktualnej technologii w zakresie wtrysków gazowych do zasilania silników z zapłonem sterowanym. System jest wynikiem ogromnego zaangażowania firmy M.T.M . w spełnianie wymogów technologicznych stawianych przez obecne i przyszłe generacje samochodów. Nie tylko wymogów dotyczących poziomu emisji zanieczyszczeń, ale i tych zwracających szczególną uwagę na diagnostykę i integrację z oryginalnym systemem - w myśl obowiązujących przepisów europejskich dotyczących diagnostyki pojazdów (EOBD).
Odpowiedzią firmy M.T.M. na te wymogi jest system oparty na elektronicznych wtryskiwaczach (już testowanych i stosowanych na szeroką skalę przez producentów samochodowych) gwarantujący najlepszą integracje zarówno na poziomie elektronicznym jak i komunikacji, oraz w kontekście mechanicznym i płynno dynamicznym pojazdu.

KING Sterownik włoskiej firny A.E.B. - światowego producenta elektroniki, gwarantujący doskonałe osiągi pojazdu podczas zasilania gazem, pozostając jednocześnie bez wpływu na osiągi pojazdu podczas zasilania benzyną. Podczas jazdy na gazie automatycznie ustawiane są najlepsze parametry spalania, weryfikowane jego warunki pracy, a także monitorowane pozostałe parametry, takie jak n.p.: czas wtrysku benzyny, ciśnienie, temperatura gazu, temperatora reduktora i odpowiednia ilość wtryskiwanego gazu, co pozwala na redukcję emisji spalin i przedłuża żywotność katalizatora. Sterownik systemu King charakteryzuje się zaawansowaną elektroniką, zaprojektowaną z myślą o nowoczesnych silnikach benzynowych do zastosowań jako instalacja LPG i CNG oraz spełnia wymogi aktualnych norm bezpieczeństwa systemów gazowych, a także poziomu zanieczyszczeń w spalinach poniżej limitu przewidzianego najbardziej rygorystycznymi normami (EURO 4). System King obsługuje układy wtrysku benzyny sekwencyje, półsekwencyjne, a także fullgroup.

System Blitz - jest idealny do instalacji zakładanych w samochodach z elektronicznym wtryskiem paliwa odpowiadających normom Euro 1 i Euro 2. Mieści się w solidnej i hermetycznej obudowie.

System Lambda JUST - stosowany jest do instalacji w samochodach z jedno i wielopunktowym wtryskiem paliwa, wyposażonych w sondę lambda oraz katalizator. JUST jest to system skonstruowany aby sprostać nawet najbardziej wymagającym jednostkom benzynowym. Dzięki zastosowaniu w centrali sterującej mikroprocesora możliwości operacyjne systemu są znacznie bogatsze. JUST jest określany przez specjalistów z branży jako najlepszy produkt w swojej kategorii systemów sterowania do II generacji instalacji LPG i CNG.

Smart Lovato - pod względem technicznym ma tylko to, co niezbędne do prawidłowego i niezawodnego działania, natomiast dodatkowe funkcje znane z droższych instalacji zostały usunięte z oprogramowania dla redukcji kosztów. Włoski produkt występuje tylko w jednej konfiguracji, przystosowanej do adaptacji silników 3- i 4-cylindrowych.

AGIS OBD/CAN - to całkowicie nowy i jedyny na rynku sterownik sekwencyjnego wtrysku gazu z możliwością komunikacji poprzez magistralę komunikacyjną CAN z systemem diagnostyki pokładowej pojazdu. W nowym sterowniku AGIS pojawiła się tym samym możliwość diagnostyki OBD ECU komputera benzynowego z poziomu softu sterownika LPG/CNG. Zaletą tego typu sterownika jest możliwość idealnej kalibracji LPG/CNG względem benzyny, stały monitoring nastaw oraz ich automatyczna korekcja do poziomu wymaganego normami emisji spalin EURO. System występuje w wersjach do 4, 6 i 8 – cylindrowych silników.

STAG - mikroprocesorowy sterownik wtrysku gazu w fazie lotnej w szczelnej aluminiowej obudowie z hermetycznym złączem. Nowoczesna bardzo zaawansowana technologicznie konstrukcja elektroniczna daje możliwość współpracy z najbardziej wymagającymi sterownikami benzyny / OBD 2 /, steruje wtryskiem gazu na podstawie sekwencyjnego lub niesekwencyjnego /półsekwencja, full group/ wtrysku benzyny. Sterownik Stag 300-4 może sterować do czterech sekcji, Stag 300-6 do sześciu sekcji,a Stag 300-8 do ośmiu sekcji wtryskiwaczy benzynowych. Sterownik Stag 300 współpracuje z różnymi wtryskiwaczami gazowymi nawet o rezystancji 1 &Omega.
Stag 300 zawiera wewnętrzny emulator wtryskiwaczy benzynowych, w przypadku braku gazu następuje automatyczne przejęcie na benzynę sygnalizowane sygnałem dźwiękowym.

Jedna z ostatnich propozycji firmy BRC to X-FLY system wtrysku gazu w fazie lotnej przeznaczony do samochodów 3 i 4 cylindrowych, oparty na sterowniku gazowym X-FLY, sprawdzonym w poprzednich wersjach instalacji reduktorze Genius MB oraz listwie wtryskowej RAIL z nowymi wtryskiwaczami Apache oraz czujnikiem ciśnienia i temperatury gazu.

Sterowniki Optima PRO-TEC

Zaawansowany technicznie sterownik wtrysku paliwa LPG/CNG z wbudowanym modułem OBDII/EOBD oraz CAN, przeznaczony jest do pojazdów o bardzo zaawansowanych rozwiązaniach sterowania wtryskiem paliwa (norma emisji spalin EURO IV/V). Obsługuje też jednostki napędowe z funkcją valvetronic oraz ze zmiennymi fazami rozrządu np. Mazda

- Maksymalna liczba cylindrów - 8, obsługa sond lambda, wielopunktowa adaptacja mnożnika, adaptacja oraz bezpośrednia komunikacja z OBDII/EOBD lub po magistrali CAN, korekty obrotów, korekty temperatury gazu, korekty ciśnienia gazu- Obsługa sterowania wtryskiem paliwa: sekwencja, półsekwencja, fullgroup. System ten posiada możliwość określenia maksymalnego obciążenia/czasu wtrysku na gazie, możliwość stałego wyłączenia poszczególnych sekcj i wtryskiwaczy gazowych, kasowanie błędów w sterowniku benzynowym z poziomu sterownika gazu, czytanie impulsu z cewki, wtryskiwaczy benzynowych lub wału korbowego, natychmiastowe zamknięcie zaworów gazowych po zgaszeniu auta

- Diagnostyka benzynowego modułu sterowania z poziomu sterownika gazowego

- Dioda sygnalizacyjna o konieczności wykonania przeglądu okresowego (SERVICE), szybki start / ciepły silnik

- Wydłużona gwarancja 36 m-cy lub 100000 km

VALVE SAVER KIT - zdobywca nagrody Australian Science Award.
Zestaw Flashlube Automatic Lubrication Kit to łatwy sposób na wprowadzenie do systemu paliwowego dodatku Flashlube Valve Saver Fluid, który umożliwia ochronę zaworów oraz chłodzenie, utrzymanie w czystości i smarowanie górnej czesci cylindrów.
Zestaw zawiera GRATISOWĄ butelkę płynu Flashlube Valve Saver o pojemnosci 500 ml.
W Europie z zestawów tych korzystają tysiące osób, co sprawia, ze zestaw Flashlube jest najlepiej sprzedającym się automatycznym zestawem do smarowania oraz dodatkiem zastępującym ołów w benzynie. Zdobywający wyrazy uznania zestaw Flashlube Automatic Lubricator zostal uznany został za czołowy produkt w tej kategorii. Jest tak niezawodny, że udzielamy na niego dziesięcioletniej gwarancji.
Flashlube Lubrication Kit może być instalowany we wszystkich pojazdach, wózkach widłowych, maszynach rolniczych i przemysłowych zasilanych benzyna lub gazem LPG lub CNG. Na całym świecie zamontowano ponad 170,000 zestawów.
Korzyści z zastosowania Flashlube Lubrication Kit:
- niewielkie potrzeby konserwacyjne
- ochrona silnika przez cały rok
- łatwa instalacja w dowolnej marce lub modelu

Smile Smart Spair - Zestawy naprawcze do reperacji opon to kompletne rozwiązania dedykowane łatwemu i szybkiemu usuwaniu awarii bez konieczności odkręcania koła.
Każdy zestaw zawiera wysokiej jakości uszczelniacz Slime oraz kompresor 12 V o różnej mocy.

Dodatkowo w naszej ofercie:
- montaż autoalarmów i innych zabezpieczeń
- wymiana i naprawa układów wydechowych
- montaż haków holowniczych

Zapraszamy do współpracy.
Słowa kluczowe
autogaz Sopot, gaz Sopot, LPG Sopot, instalacja gazowa Sopot, montaż gazu w samochodzie Sopot, montaż LPG Sopot, auto gaz Sopot, montaż autoalarmów i innych zabezpieczeń sopot, wymiana układów wydechowych sopot, naprawa układów wydechowych sopot, montaż haków holowniczych sopot, instalacja gazowa pomorskie, montaż gazu w samochodzie pomorskie, montaż LPG pomorskie, auto gaz pomorskie,
Lokalizacja na mapie
Formularz kontaktu
Imię, nazwisko / Firma:
Adres email:*
Nr telefonu:
Treść wiadomości:*
Europejski Rejestr Firm - Twoja firma w Internecie       strona główna | dodaj firmę | kontakt | logowanie | regulamin | polityka prywatnosci |