Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „SEGLA” działa na rynku od 1993 r. i jest firmą wyspecjalizowaną w przetwórstwie szkła. Wytwarza szkło hartowane płaskie i gięte. Szkło hartowane płaskie i gięte produkuje z zastosowaniem nowoczesnej metody hartowania poziomego, która nie zostawia śladów obróbki termicznej.
„SEGLA” oferuje pełen zakres obróbki szkła od szlifowania krawędzi poprzez wiercenie otworów, matowanie i nakładanie sitodruku aż po hartowanie szkła.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe SEGLA powstało w 1993 roku. Rynek usług w dziedzinie obróbki szkła szybko wchłonął nową ofertę. Klienci docenili zwłaszcza jej bardzo dobrą jakość i atrakcyjne ceny. Rosnący popyt na proponowane przez firmę „SEGLA” usługi dał jej solidne podstawy pod racjonalnie zaplanowany rozwój.
Mimo silnej konkurencji strategia promująca wysoką jakość i elastyczne reagowanie na potrzeby klientów przyniosła znakomite efekty. „SEGLA” dysponuje Systemem Zarządzania Jakością opisanym w normie ISO 9001:2000, co budzi zaufanie – przede wszystkim nowych klientów.
Sygnowane znakiem „SEGLA” szyby bezpieczne płaskie i gięte znajdują zastosowanie przede wszystkim w środkach transportu drogowego i szynowego, w kabinach maszyn budowlanych i rolniczych oraz w oknach i iluminatorach statków. Wszystkie produkty dysponują certyfikatami właściwych instytucji strzegących bezpieczeństwa użytkowników tych wyrobów. A co ważniejsze, firma może się powołać na świetne rekomendacje swoich dotychczasowych klientów. Są nimi odbiorcy nie tylko w Polsce, ale w wielu innych krajach Unii Europejskiej. Eksport zresztą systematycznie rośnie i można oczekiwać, że będzie tak jak dotychczas jednym ze źródeł rynkowego powodzenia Przedsiębiorstwa Wielobranżowego „SEGLA”.
Firma umiejętnie korzysta również z finansowych środków unijnych, dzięki którym między innymi zakupiła stanowisko do wodnościernego cięcia szkła.
Współfinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego „Unia Dla Przedsiębiorczych” pokazało, że ta możliwość wspierania wysiłków inwestycyjnych i podnoszenia potencjału usługowego może być bardzo wartościowym narzędziem modernizowania firmy i zwiększania jej konkurencyjności. Bez wątpienia „SEGLA” będzie umiała z tego narzędzia efektywnie skorzystać.